Özellikle pandemi devri sonrasında, başta ülkemiz olmak üzere Dünyanın birkaç yerinde Getir tanınan olarak kullanılmaya başlandı. İstediğiniz birçok eseri dakikalar içerisinde kapınızdan teslim alabilmenizi, yerinizden kıpırdamadan alışveriş yapabilmenizi sağlayan platform, artık market yahut bakkaldan bir şeyler alma zamanın kapatmaya devam ediyor. Sadece market değil, Getir sayesinde etrafınızdaki yerlerden yemek bile söyleyebilirsiniz. Aslında günlük gereksinimlerimizin bir birçoklarını Getir üzerinden çarçabuk çözebilme imkanına sahibiz. Lakin bazen yanılgılar yapabiliyoruz. Mesela, Getir üzerinden yanlışlı bir sipariş vermiş olabilir, verdiğimiz siparişten vazgeçmemiz gerekebilir. Bu usul bir durumda Getir sipariş iptal etme için neler yapmanız gerekir diye merak ediyorsanız yavaşça aşağı kaydırın.
Dalgın olduğumuz vakitlerde birtakım yanlışlı süreçler yapabiliyoruz. Bunlardan en kolayı ise, yanlış sipariş vermek oluyor. Sırf yanlış sipariş değil, verdiğimiz siparişlerden de vakit zaman vazgeçebiliyoruz. Bu şekil durumlarda ise ne yapmamız gerektiğini bilmemiz gerekiyor. Sizler için, bu şekil durumlarda ne yapmanız gerektiğini anlattık. Dilerseniz lafı hiç uzatmadan, Getir sipariş iptal etme rehberimize geçelim.
İlk olarak, Getir sipariş iptal etme mümkün mü?
Her şeyden evvel, Getir üzerinden verdiğiniz siparişleri iptal edebilir misiniz diye merak ediyor olabilirsiniz. Getir üzerinden verdiğiniz siparişleri, geçerli ve değerli bir sebep belirttiğiniz surece iptal edebilirsiniz. Siparişinizi iptal edebilmek için kimi geçerli sebepleriniz olması gerekiyor. Bu sebepleri aşağıda sizler için listeledik. Getir üzerinden arka arda daima sipariş iptal ederseniz, Getir hesabınızın kapanma ihtimali ortaya çıkıyor. Zira, Getir sıklıkla geri dönen siparişleri teyit ettiğinde, hesabınızı size sormadan kapatma yetkisine sahip.
Getir sipariş iptali nasıl yapılır, ne yapmak gerek?
Her şeyden evvel, geçerli bir sebebiniz olması gerekiyor. Mesela, siparişin gecikmesi, bulunduğunuz pozisyondan çıkmak zorunda olmanız, yanlış sipariş vermeniz üzere nedenler olmalı. Aksi takdirde, gerçek bir münasebet göstermeden birkaç sefer sipariş iptali yaparsanız, Getir hesabınız tamamiyle kapatılabilir. Getir üzerinden verdiğiniz siparişi iptal edebilmek için müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. İrtibata geçtikten sonra, siparişinizi iptal etmek istediğinizi ve iptal etme münasebetinizi bildirin. Daha sonra Getir müşteri hizmetleri tarafından onaylanırsa, verdiğiniz sipariş iptal edilebilir.
+90 (850) 532 50 50 numarasını aradıktan sonra adımları tamamlayarak müşteri hizmetlerine kadar ilerleyin. Daha sonra sizinle irtibata geçen müşteri hizmetleri yetkilisine siparişinizi iptal etmek istediğinizden bahsedin. Münasebetiniz onaylandığı surece, siparişiniz süratlice iptal edilecektir.
Getir siparişi iptal ettikten sonra fiyat geri yatar mı?
Getir siparişinizi iptal ettikten sonra paranız direkt olarak hesabınıza yatmayacaktır. Getir, iade talebiniz sonrasında paranızı direkt olarak hesabınıza gönderim sağlayacaktır. Lakin, bankalar gereği paranın hesabınıza düşmesi 1 ila 8 iş günü ortasında değişkenlik göstermektedir. Azamî 8 iş günü içerisinde, Getir tarafından iade edilen fiyatınız banka hesabınıza yatmış olacaktır. Eğer 8 iş günü geçmişse ve paranız hesabınıza yatmamışsa, birinci olarak Getir müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekiyor. Şayet durum Getir’den kaynaklı değilse, çalıştığınız bankanın müşteri hizmetlerini arayarak sorgulayabilirsiniz.
Getir sipariş iptal etme nedenleri:
- Sipariş verdiğiniz adreste bulunmama
- Yanlış sipariş verme
- Siparişin gecikmesi
Sipariş verdiğiniz adreste bulunmama
Örneğin, konutunuza bir sipariş verdiniz. Fakat acil bir durum oldu ve sipariş gelmeden konuttan çıkmak zorunda kaldınız. Süratlice Getir müşteri hizmetlerini arayıp, durumu anlattığınızda siparişiniz süratli bir halde iptal edilecektir. Ancak bu üslup durumlarda, olabildiğince süratli bir biçimde Getir’i aramanız gerekiyor. Sipariş kapınıza geldikten sonra aramanız pek hakikat olmayacaktır.
Yanlış sipariş verme
Siz döner yemek istiyorsunuz ancak ezkaza lahmacun siparişi verdiniz. Sipariş verdikten dakikalar sonra tekrardan Getir’i arayıp, yanlış sipariş verdiğinizi ve bu nedenle siparişinizi iptal etmek istediğinizi söylemeniz gerekiyor. Daha sonra Getir müşteri hizmetleri onaylarsa, siparişiniz iptal olacaktır. Yeni siparişinizi de sonrasında süratli ve kolay kolay verebilirsiniz.
Siparişin gecikmesi
Verdiğiniz sipariş üzerinden söylenilen müddet ve fazlası geçtiyse, siparişiniz iptal etme hakkına sahipsiniz. Örneğin, teslim mühleti 15-20 dakika yazıyorsa ve siz siparişi vereli 40 dakika geçtiyse, tekrar birebir numaradan müşteri hizmetlerine ulaşarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Yukarıdaki 3 kolay örnek, Getir’den verdiğiniz siparişin iptali için kâfi olacaktır. Özetlemek gerekirse, siparişi iptal edebilmeniz için sahiden değerli bir münasebete sahip olmanız gerekiyor. Bu nedenle, verdiğiniz siparişten daima olarak vazgeçemiyorsunuz. Çünkü bu Getir tarafından tespit edildiği takdirde, hesabınız kapanabiliyor. Bu nedenle sık sipariş iptal etmemeye ve geçerli nedenlere sahip olmaya itina gösterin.
Sizler için Getir sipariş iptal etme adımlarını ve para iadesi nasıl olur sorusunu yanıtladık. Getir üzerinden sipariş iptal etmek istediğinizde, üstteki adımları uygulamanız kâfi olacaktır. Sizler daha evvel Getir’den sipariş iptali yaptınız mı? Yaptıysanız sebeplerinizi aşağıda belirtmeyi unutmayın.